torsdag 25 december 2008

Juldagen

Har haft en riktigt skön julafton med bara familjen. Igår åt vi god mat, fick bra julklappar och barnen var mycket glada och nöjda.

Gjorde personlighetstestet som Dr Jollan la ut på sin blogg häromdagen. He, he... Jag fick Polis och Patolog som de högst (först) angivna yrkesalternativen.
Jomenvisst... Patolog är väl inte något som jag är så sugen på, men akutläkare (anestesi) möjligen?

Idag sitter jag och söker referenser för tillräknelighetsbegreppet.

Har bara varit ute och fångat lite sol och kall luft mitt på dagen idag på en långpromenad. Skönt!

Ska nog sitta resten av dagen med referenserna.

Ha de!

3 kommentarer:

Dr. Jollan sa...

haha visst e det kul att det ändå stämmer sådär :)

KrimDoc sa...

Visst e de!
Hmm... Jag kommer lämna något som min personlighetsprofil visade passade mig väldigt bra...
Kommer min profil ändras efter att ha jobbat ett tag som läkare kan man ju undra??

/Mr F

Jollan sa...

Kanske det! Man ändras ju hela tiden, man lär sig nytt och får nya erfarenheter och lär sig se saker på andra sätt... tur är väl det annars vore man ju lite väl tråkig och enkelspårig :)