onsdag 19 november 2008

Det är något som är fel med tiden!

Vad är det som händer? Jag vet att jag är notorisk tidoptimist, men nu känns det som om något gått galet.
Igår kom ett paket med en ny bärbar dator till min gamle far. Han behöver en hel del hjälp och stöd för att komma igång på ett bra sätt.
Så igår spenderade jag ca 8 timmar med att installera div. program och fixa med lite inställningar. Idag åkte jag hem till honom för att koppla in en trådlös router och koppla upp nätverket, installera de sista inställningarna för sådant som jag inte hade lösenord för o så. Det tog ca 4 timmar... Visst var det så att allt inte gick på räls idag (det är alltid något man fuckar upp), men på motsvarande tid hade jag i våras läst in kunskap motsvarande 2-3 föreläsningar.
Det är nog så att tiden är relativ i alla fall!? He, he... Det är Fantomen och jag som regerar! Tiden står still när "Forensic" pluggar medicin.

Inga kommentarer: