lördag 6 december 2008

O' härliga lördag kväll!

Förkylningen hänger sig kvar i bröstet och jag fortsätter och misströsta.

Det var hemtenta i filosofi idag. Den ena av de två frågorna gick riktigt bra, den andra frågan var inte heller så svår men jag hade inte hunnit/orkat läsa i den utsträckning jag hoppats, så det blev mest en massa tröttsamt svammel.
Ja, ja, det har egentligen inte någon som helst betydelse ifall jag klarar av den här kursen eller inte, men jag tycker inte om att misslyckas. :(
Jag gjorde så gott jag kunde och nu känns det skönt att ha lagt denna delen bakom mig!

Jag gick först på bio med sonen och såg Madagaskar 2 (hustrun jobbade). Därefter drog jag med honom på puben och käkade en riktigt god burgare och drack en Hof. Mums! :)

Imorgon är det dags för lite gediget polisarbete igen.