lördag 20 december 2008

Missat tentatillfälle

Ännu en dag på ledningscentralen. Fick besked idag om att det kanske inte blir flytt till radiobil i februari heller. Myndigheten är i ekonomisk knipa plus att det är allvarlig personalbrist på ledningscentralen, så de ska göra en särskild utredning innan de fattar definitivt beslut.

Vi var precis "jämt skägg" idag, dvs. det fanns ingen möjlighet för mig att gå tidigare eftersom vi skulle blivit underbemannade om jag gick. Det medförde att jag inte kom i tid till tentalokalen. Jag tänkte att det skulle vara okej o komma lite sent till logikskrivningen, men dörrarna var låsta och det var inte någon som kom ut på en riktigt lång stund så då kunde jag inte komma in.
Jahopp! Plötsligt fick man ju massor av tid o plugga till omtentan... Yeah right!? :)

Inga kommentarer: